Aangifte voor KNKB wedstrijden:

Aanmelding gaat uitsluitend via de website van de KNKB, de kaatsers dienen zichzelf op te geven via www.knkb.nl Daar kun je jezelf voor een wedstrijd aanmelden bij ‘wedstrijdagenda’. Door het bondsnummer en de geboortedatum in te vullen, wordt je automatisch aangemeld bij de KNKB en zie je direct dat je op de lijst staat.

Voor alle wedstrijden van vrij/za/zo/ma moet je jezelf voor dinsdagavond 20.00 uur opgeven en voor wedstrijden op di/wo/do voor de zaterdagavond 20.00 uur.

De loting wordt door de KNKB gedaan en wordt na de loting op de KNKB site geplaatst. (Op de website van de KNKB is ook een duidelijke handleiding voor het aangifteprocedure aanwezig).

De aangifte van de afdelingsparturen wordt door de secretaris van de vereniging gedaan. Stem dit wel ruim op tijd af met de secretaris.